trademarkupd

Як Vegan Trademark на продуктах впливає на ринок

Уважні до світових тенденцій, напевно помітили різкий інтерес до веганства за останні кілька років.
 
Веганство майоріло на обкладинках журналів і перших сторінках газет, звучало з вуст кожної світової селебріті і рік за роком зростало за запитами в Google. Компанії почали звертати увагу, що зростає кількість людей, які дотримуються веганського способу життя і обирають етичні товари. Факт очевидний: продаючи веганські товари, можна заробити.
 

Цей ефект снігової кулі вплинув на популярність і доступність веганства. Логіка проста: чим більше продуктів є на ринку, тим легше людям бути веганами. Чим більше товарів створено, тим кращими вони стають (завдяки високій конкуренції). Чим більше попит на ці товари, тим дешевше стає їх виробництво.

Ви, напевно, бачили цей популярний значок Vegan Trademark (букву «V» з соняшником), купуючи веганську косметику або харчові продукти. Цей знак — міжнародний стандарт автентичних веганських продуктів, який регулюється The Vegan Society. Організація досліджує окремі товари і гарантує, що вони не містять інгредієнтів тваринного походження і ніколи не тестувалися на тваринах. В даний час під лейблом Vegan Trademark зареєстровано понад 40 000 продуктів, згідно з стандартами організації.
 
Одна з основних цілей The Vegan Society, як організації, полягає в тому, щоб спонукати до веганства або, принаймні, використовувати веганські альтернативи.
 
«Ми дбаємо щоб наша діяльність орієнтувалася на всіх, не лише веганів. Ми активно підтримуємо діалог з тими, хто збирається стати веганом або прагне до більш веганського способу життя», — ділиться організація на своєму сайті.
«Працюючи з великими корпораціями, ми допомагаємо людям, які знаходяться на шляху до веганства, (і тим, хто купує веганську продукцію) легко замінити звичний товар на веганську версію знайомого їм бренду. Це лише один із способів нормалізувати процес зміни купівельних звичок і зробити його максимально зручним і доступним», — пояснює The Vegan Society.
 
Чому The Vegan Society сертифікує саме продукти, а не компанії, під лейблом Vegan Trademark? Відповідь проста: стандарти організації застосовуються тільки до товарів, оскільки неможливо застосувати їх до всієї компанії.
 
«Ми не можемо перевірити меню їдальні на виробничому об'єкті, мило, яким співробітники миють руки в убиральні компанії, або чи торт з яйцями, який принесла Карен з відділу HR-відділу, щоб відсвяткувати з колегами свій День народження. Ми вважаємо, що не можемо вводити людей в оману, заявляючи, що компанія є веганскою, коли це суперечить нашим стандартам. У чому ми зацікавлені, так це у вивченні продуктів компанії, які ми їмо, якими користуємося і насолоджуємося», — зазначає організація.

Багато компаній, з якими співпрацює The Vegan Society, виробляють не тільки веганські продукти. Для них маркування Vegan Trademark слугує в якості ідеального рішення допомогти веганам серед їхніх потенційних клієнтів визначити, якими продуктами з асортименту вони можуть користуватися. Тим часом, The Vegan Society показує компаніям цінність виробництва товарів, в яких не використовуються продукти тваринного походження і в багатьох випадках такі товари стають настільки популярними, що компанії звертаються до організації знову, щоб сертифікувати інші невеганскі продукти або розширити свій веганський асортимент.
 
Позиція The Vegan Society в цьому питанні завжди була чіткою: «Ми активно заохочуємо позитивні зміни до альтернатив, що не містять продуктів тваринного походження. Підхід, який ми застосовуємо, — заохочувати те, що ”практично і можливо” прямо зараз і надалі. 
 
Ми хочемо, щоб всі компанії: нові, старі, маленькі, великі, сімейні або акціонерні інвестували в веганство. Ми хочемо, щоб вони побачили, що вони все також можуть бути прибутковими, успішними підприємствами, не покладаючись на тваринництво або не продаючи продукцію в країни, де вимагається тестування на тваринах », — The Vegan Society.
 
Щоб допомогти компаніям залишатися прибутковими, важливо підтримувати їх етичні ініціативи. The Vegan Society сертифікує і рекламує веганську продукцію таких компаній, оскільки бачить в цьому переваги для тварин і для веганского руху. Крім того, всі гроші, отримані організацією від компаній, які платять за використання маркування Vegan Trademark, витрачаються безпосередньо на популяризацію веганства.
 
The Vegan Society створила Vegan Trademark і визначила її стандарти 30 років тому, але лише нещодавно великі багатонаціональні материнські компанії почали активно інвестувати в веганський бізнес, розвиваючи виробництво веганських товарів.
 
«Ми завжди раді реєструвати продукти, які відповідають нашим суворим стандартам, під лейблом Vegan Trademark, і тепер, коли вони існують, ми прагнемо довести компаніям цінність відмови від експлуатації тварин!», — заявляє веганська організація.
 
Світ змінюється, як і очікування споживачів, компанії починають все більше це усвідомлювати. Менше пластику, упаковка, що підлягає вторинній переробці, вуглецево-нейтральне виробництво і органічні інгредієнти — лише деякі з вимог сучасного свідомого покупця.
 
Відсутність інгредієнтів тваринного походження;
Відсутність випробувань на тваринах;
Ретельно виконані і надійні методи пернією. Система реєстрації через Vegan Trademark орієнтована виключно на те, щоб відстежити, як виробляється окремий товар і чи використовуються в процесі тварини. Саме ця стратегія дозволила організації підтримати величезне зростання веганської продукції з моменту створення маркування в 1990 році.

Якщо ми хочемо допомогти компаніям збільшити попит на веганські продукти — осуд не найкраща тактика, натомість, ми повинні об'єднатися і працювати разом з ними, щоб здійснити зміни.
 
Багато веганів не вірять в таке партнерство. Вони просувають анархію, дотримуючись позиції: «Ця людина погана, тому що він невеган» або «Давайте закриємо цей ресторан на розі, де подають м'ясо», замість того, щоб запропонувати компанії навчання і допомогу в розширенні веганського меню.
 
Засудження і агресія лише створюють прірву між нами, в той час як ми намагаємося створити гармонію. І в цьому плані наш ключ — поступова зміна споживчого попиту. Це не відбудеться за ніч; перш ніж стати веганами, більшості з нас довелося їсти м'ясо, а потім вибрати інший шлях, відмінний від масового. Це важко, але ми зможемо залучити людей стати на цей шлях лише подаючи особистий приклад, а не засуджуючи невеганів і невеганский бізнес.